مبل

مبلمان منزل

مبل

مبلمان منزل

یراق آلات رخت آویز


یراق آلات رخت آویز همانطور که می‌دانید رخت آویز یک وسیله بسیار کاربردی برای منزل است که در عین کاربردی بودن، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید. رخت آویز را معمولا در سالن پذیرایی و یا اطاق خواب حفاظت می‌کنند. امروزه متراژ خانه‌های آپارتمانی کمتر شده و به همین انگیزه باید وسایل منزل را جم و جور برگزیدن نماییم تا دست و پاگیر نباشد. امروزه یراق آلات رخت آویز هم جز تقسیم هایی است که باید به آن دقت کنید.

به گزارش دکوکده : همانطور که می‌دانید رخت آویز یک وسیله بسیار کاربردی برای منزل است که در عین کاربردی بودن، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید. رخت آویز را معمولا در سالن پذیرایی و یا اطاق خواب حفاظت می‌کنند. امروزه متراژ خانه‌های آپارتمانی کمتر شده و به همین انگیزه باید وسایل منزل را جم و جور برگزیدن نماییم تا دست و پاگیر نباشد. امروزه این محصول هم جز تقسیم هایی است که باید به آن دقت کنید.

رخت آویز دیواری اما از جمله رخت آویزهایی است که به دیوار متصلو می شود و شما میتوانید با استفاده از آن ها فضای خانه خود را بیشتر مورد استفاده قرار دهید. در پیوستگی این مطلب ایده‌هایی برای گزینش رخت آویز دیواری فانتزی را به نمایش می‌گذاریم، همراه ما باشید الی این نگارخانه ساده و کاربردی را تماشا نماییم.

رخت آویز در گونه ها جنس‌های استیل، چوبی، ام دی اف، فلزی و … هستی دارد که شما باید با توجه به علاقه شخصی و میزان دوام آن، گرد را گزینش کنید.

همه چیز درباره یراق آلات رخت آویز

همانطور که میدانید، روز به روز گونه ها همگی وسایلی که هستی دارند به روزرسانی می شوند. شاید انگاشت کنید که این به روزرسانی ها در پایان برای شما مشکل به به خواهند بود اما باید بدانید که شما میتوانید از آن ها جهت راحتی پیشه بهره‌گیری کنید. انواع رخت آویز هایی که هستی دارد امروزه اما غیرقابل شمارش است اما در بین تمامی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته به انگیزه همین استفاده است که یراق آلات رخت آویز نیز بیش از قبل اهمیت یافته است. در این دسته با ما همراه شوید الی شما را با این محصول آشنا کنیم.

لولا

از جمله دسته هایی که جز مهم ترین یراق آلات رخت آویز به شمار می آید لولاست. این نوع لولا ها برای رخت آویز های داشبوردی گونه ها خاصی دارند که میتوان گفت که با انواع سایر رخت آویز ها متفاوت هستند. اینطور گفته می شود که به کارگیری این لولا ها به شما اجازه می دهد که پیشه ساخت این نوع آویز لباس را به راحتی انجام دهید و در نتیجه بالا و ذیل کردن آن ها نیز آسان تر خواهد شد. در نتیجه میتوان گفت که این گونه لولا ها در یراق آلات رخت آویز تقسیم بندی می شوند و به شما دستور میدهند که پیشه ساخت آن ها را به راحتی اتمام دهید.

دستگیره رخت آویز

همانطور که میدانید، دستگیره هم از مهم ترین دسته های این نوع وسایل به شمار می آیند. شما میتوانید با یک دستگیره قشنگ که جز یراق آلات رخت آویز هم به شمار می آید، رخت آویز خویش را زیباتر کنید و آن را اغلب مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که این نوع دستگیره ها معمولا به شکل های مختلفی ساخته می شوند و البته که انواع مختلفی دارند.

نکته ای که باید بدانید این است که دستگیره به راستی در تمامی انواع یراق آلات رخت آویز و ... یکسان است و میتوان گفت که تفاوتی بین آنها هستی ندارد. البته شما میتوانید به آسانی آن ها گزینش و باره کاربرد پیمان دهید و فقط کاری که باید بکنید این است که نوع باره علاقه خود را برگزیدن کنید.

البته دقت داشته باشید که زمانی که صحبت از خرید یراق آلات رخت آویز به میان می آید شما میتوانید گونه ها دیگری از این یراقها را نیز خریداری کنید و بهترین کاری که در این مقوله میتوانید سپریدن دهید این است که از یک کارآزموده کمک بگیرید لغایت بتوانید بهترین گزینش را داشته باشید.

اگر یراق آلات رخت آویز انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

یراق آلات روتو آلمان


یراق آلات روتو آلمان

یراق آلات روتو آلمان : یکی از انواع یراق آلات، یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات به بازار ارائه شده است که شما میتوانید با استفاده از آن ها کار خود را انجام دهید و هرآنچه که نیاز دارید را برآورده کنید. یکی از انواع این یراق آلات اما یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و کنترل وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد در ضمن کاملا آبندی شده است . ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در مساوی هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد.

یراق روتو بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی

یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است

این در حالی است که هیچ یراقی در جهان نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت آزمایش خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید.

دستگیره در و پنجره یراق آلات روتو آلمان Roto:

همراه با سیستم مشخصات، دستگیره های پنجره ها مهم ترین عنصر سبکی از یک پنجره هستند. با برگزیدن مفصل ای از سبک ها و رنگ ها از محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto، شما می توانید یه طرح برجسته در طرح های کلاسیک و امروزین ایجاد کنید.

یراق آلات روتو آلمان Roto مطابق استشهاد های استاندارد جهانی بوده و اطمینان مدت عمر طولانی از فن آوری کلاس اول محصولات استاندارد را به شما می دهد.

ظاهر یراق آلات روتو آلمان Roto:

پنجره نما مفتوح در عالم امروز بسیار باره کاربرد قرار گرفته است . عملیات آسان و استفاده بهینه از فضا به گونه ای که با صرفه جویی در محیط‌ , جذابیت زیادی نیز دارند .حتی در پایین افزایش بار باد، به عنوان مثال در مناطق ساحلی، به طور کامل می تواند از مزایای خویش بهره‌گیری کند. با استفاده از یراق آلات روتو آلمان Roto می نا ظاهری باز از فضا و محیط بیرون در و پنجره های یو پی وی سی ایجاد کرد و از مناظر بیرون لذت برد .

تمامی محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto دارای استاندارد جهانی هستند، ضد خش و خوردگی، دارای درازا عمر بسیار طولانی، زیبایی بی اندازه بالا در طراحی و وانگهی دارای سطح امنیت بسیار بالا در قفل ها و دستگیره های در و پنجره های یو پی وی سی می باشد.

مزایای یراق آلات روتو:

طبقه همکف:

امنیت پنجره های طبقه همکف، قابلیت دسترسی ونفوذپذیری را برای دزد افزایش میدهد. ولی میتوان به وسیله زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومکانیکی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داد.

اتاق نشیمن:

یراق آلات به صورتی که فناوری بالای آن نهفته باشد بالاترین طراحی را به ارمغان می آورد از طریق برپایی گوشه دید وسیع چشم اندازی بدون دردسر را شدنی می نماید.

درب های تراس و بالکنی راحت:

مبلمان و دکوراسیون خانه ممکن است در اثناء مفتوح بودن درب بالکن در اثر تنگنا یا ضربه باد آسیب ببیند. درب های بالکن که ناگهان بسته شده و به هم میخورند به سادگی به پرده ها صدمه میزنند. شرکت Roto ، در اینباره نیز فکری اندیشیده و چاره ای پسندیده در عقیده گرفته است.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان:

کودکان در اثناء بازی شدنی است به راحتی پنجره را باز کنند و خویش را به خطر بیاندازند. Roto از طریق فناوری جدید آغاز مورب مفتوح شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان حقیر شما ارائه دیتا است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt مفتوح خواهد شد.تعویض اتوماتیک هوا (برای نمونه در حمام):

هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت فوقانی در حمام به هستی می آید اما، به انگیزه شتاب و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکانپذیر میسازد. بدین چهره دیگر هیچگونه امکانی برای ظهور و رشد قارچ ها باقی نمیماند.

گردش هوای متناسب در اتاق خواب:

در زمستان، مفتوح بودن پنجره در حالت مورب از بالا اغلب اطاق را بیش از اندازه سرد میکند. از جانب دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. پس بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این تکه قطعه تهویه هوا است.

با هستی Roto ، زمان سعی و عمل مشقت بار برای اندکی سخن را باز کنید پنجره به سر آمده است. در مکا نهایی که پنجره شدیدا قابل دسترسی است. پنجره های راحتی Roto سرویس دهی را راحت میکند.

پنجره های کشوئی در آشپزخانه:

در مقایسه با پنجر ههای لولایی دو حالت بازشو این نوع، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض تندتر هوا است. به این قصد به اثناء باز کردن به فضای اقلیت احتیاج دارد. بگونه ای که هیچ لنگه پنجر های فضای اطاق را اشغال نمیکند.

اگر یراق آلات روتو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

یراق آلات درب سکوریت


یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از یراق آلات درب سکوریت می باشند. به گزارش دکوکده : یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از آن می باشند.


روش به کارگیری یراق آلات

  • انجام آزمایش آب نمک برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی در نقاط مرطوب

  • تحمل وزن و مقاومت کافی

  • سایزبندی استاندارد برای سرعت در اجرای شغل و مقرون به صرفه بودن

یراق آلات درب سکوریت

لولا

برای پیوست درب به دیواره از لولا بهره‌گیری می شود که موجب باز و بسته شدن درهای درب سکوریت می شود. لولا یکی از یراق آلات درب سکوریت بسیار مهم میباشد.همچنین لولا باعث جنبش و اتصال درب سکوریت میشود . لولا ها دارای انواع مختلف و با وظایف بی همتا می باشند. متریال مورد کاربرد در لولاها معمولا از جنس آهن و استیل است .

وظایف لولا

یکی از وظایف لولا، تحمل وزن درِ سکوریت می باشد.به انگیزه تحمل وزن لنگه بازشو، در حقیقت لولا نقش مهمی در میانی یراق آلات به عهده دارد . عدم به کارگیری لولا ی با کیفیت واستاندارد موجب زیان های مالی و جانی می گردد. لولا های مورد کاربرد در ساخت پنجره و در باید تحمل وزن تا ۱۳۰ گیلوگرم را نیز داشته باشد.یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب دربایستن به نصب یراق آلات و اتصالات دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از این محصولات می باشند.

قفل

برای برپایی ایمنی بر روی درهای شیشه ای سکوریت قفل نصب میکنند. قفلِ در، دارای انواع مختلفی است. آلیاژهای استاندارد در ساخت قفل مهم می باشد زیرا عدم به کارگیری آن با از کار افتادن چرخ دنده ها موجب از شغل افتادن درب و پنجره نیز می شود.

انواع قفل درب سکوریت

قفل دستگیره ای یا فرودگاهی

قفل کمری قلبی درب سکوریت

قفل مدل کمری دستبندی درب شیشه ای

قفل شب پاراگراف (لاتین) کلنگی

قفل درب سکوریت

ریل

یکی از یراق آلات درب سکوریت ریل می باشد که معمولا بروی پروفیل نصب میشود. کیفیت ریل بسیار اهمیت دارد . متریال ریل ها به طور معمول از گونه استیل و آلومینیوم ثابت می باشد. این نوع متریال برای برپایی مقاومت در برایر شرایط آب و هوایی مختلف کاربرد می شود.

ریل درب سکوریت

قیمت یراق آلات درب سکوریت

جهت اطلاع از بها یراقهای مختلف و قطعات مربوط به درِ سکوریت به دسته “قیمت” مراجعه کنید. در ضمن میتوانید با “تماس با ما” از بها لحظه ای آگاه و در ضمن از مشاوره جهت خرید یراق آلات بهره بگیرید.

دستگیره

یکی دیگر از این یراقها، دستگیره می باشد. جنس دستگیره معمولا از استیل است و در رنگ های گوناگون در بازار موجود می باشد. دستگیره در کارایی کثرت در زیبایی درب شیشه ای دارد گونه ها مختلفی از دستگیره ایرانی و بیگانه وجود دارد.

ویژگی های دستگیره درب سکوریت

  • مرغوب بودن جنس دستگیره با ضخامت استاندارد برای بازدارندگی از شکسته شدن

  • مقاومت کافی زوارهای جای پیچ دستگیره

  • بلند بودن اهرم دستگیره درب سکوریت برای عملکرد بهتر

  • آلیاژ مرغوب شفت چهار طرف دستگیره و جلوگیره از هرز شدن دستگیره

انواع دستگیره درب شیشه ای سکوریت

  • دستگیره استیل مشعلی

  • دستگیره استیل مکعبی

  • دستگیره استیل طلایی

  • دستگیره استیل مارپیچی

استوپ

استوپ در ذیل درب سکوریت پیمان می گیرد. استوپ موجب باعث می شود درب به راحتی مفتوح و بسته  شود. درون اسکوپ را با روغن پر میکنند الی برودت و گرما کارایی منفی روی جنبش آن ایجاد نکنند.

قفل درب سکوریت

بست

برای ثابت نگه داشتن و همچنین برای پیوستگی شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار از تخت استفاده میگردد جنس و متریال اریکه میتواند سرب ، آهن و آلومینیوم آبکاری شده باشد.

از مثال های بست درب سکوریت میتوان از سرب خشک آبکاری شده ، آهنی آبکاری شده ، استنلس استیل و آلومینیومی با آبکاری را  میتوان نام برد.با پروا به محل نصب و زاویه آن ، نوع وهمچنین اندازه اریکه ها انتخاب می شود. تخت در گونه ها گوناگون در بازار موجود است.

بست درب سکوریت

انواع اریکه درب سکوریت

  • بست اسپایدری شیشه به دیوار و بین دو شیشه

  • بست ایرانی و خارجی

  • بست نبشی شیشه به شیشه ایرانی و خارجی

  • بست شیشه به دیوار ایرانی و خارجی

در نهایت میتوان گفت که یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای خرید این محصول انجام دهید این است که از کارآزمودگان در این زمینه کمک بگیرید. این کسان به شما کمک خواهند کرد که آنچه را که باید خریداری کنید و بسهولت خرید خود را به آن ها سفارش دهید. گونه ها مختلفی از یراق آلات درب سکوریت وجود دارد که به کارگیری آن ها تمامی به کار شما بستگی دارد. شما میتوانید از گونه ها مخلتفی از آن ها بهره مند شوید و هرآنچه که احتیاج است را خریداری کنید. بهترین کاری که میتوانید در این گویه سپریدن دهید این است که از یک کارآزموده در این گویه کمک بگیرید تا بتوانید پیشه خود را به نکویی سپریدن دهید و آنچه که بیچارگی دارید را خریداری کنید.

اگر یراق آلات درب سکوریت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

آشنایی با یراق آلات درب و پنجره دوجداره


آشنایی با یراق آلات درب و پنجره دوجداره

آشنایی با یراق آلات درب و پنجره دوجداره : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره دوجداره مورد استفاده است که شما میتوانید به آسانی آن ها را انتخاب کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید این محصولات، باید زیر نظر یک کارشناس در این زمینه انجام گیرد.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره دوجداره مورد استفاده است که شما میتوانید به آسانی آن ها را انتخاب کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید این محصول، باید زیر نظر یک کارشناس در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد. یراق آلات درب و پنجره دوجداره شامل بخش های مختلفی است که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-اسپانیولت: مهمترین تکه از یراق آلات درب و پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن مایه از شغل افتادن چرخ دنده ها و افزایش خفگی بر روی دستگیره ها و همینگونه مایه عدم حرکت فنر اسپانیولت و برآیند اینکه باعث از کار افتادنِ در میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یگانه آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به انگیزه دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار میباشد. شاید شما هم نام اسپانیولت را شنیده باشید چرا که از مهم ترین انواع یراق است.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

۲-دستگیره: در برگزیدن یک دستگیره خوب باید به نکات پایین پروا نمود:

الف- نکته مهمی که باید توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن خفگی کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را راحت میکند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر مایه کارکرد بهتر آن میگردد.

ب-صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس طاقت مرغوب باشد باعث شکست دستگیره میگردد.

ج-نقطه پیوست اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره میشود.

د-شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در اثناء تنگنا بسیار مایه هرز شدن دستگیره میگردد.

ه- فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد لغایت در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

و- زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که مبتلا شکستگی نشود و برای پنهان پایدار گذاشتن جای پیچ بعد از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن پیمان داد.

۳-سیلندر: بهترین گونه سیلندر از جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم تهیه میگردد. نوع سیلندر مصرفی پیوستگی به سایز و آکس و نوع پروفیل درب دارد. باید پروا کرد که برای امنیت اغلب در اثناء بیرون کردن کلید از سیلندر قسمت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز بیرون گرددکه در هنگام دزدی و در موقعی که درب قفل است سیلندر بیرون نشود.

۴-زبانه: طراحی زبانه در هر دو مدل اختصار و بلند باید طوری باشد که در هنگام باز و بسته شدن درب زبانه در جای خود قرار گیرد و از خفقان به روی لولاها ممانعت کند.

۵-لولای ۱۰۰ میلیمتری :که باید تحمل وزن درب را داشته باشدو دست کم باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که دچار شکست نشود. لولا از مهم ترین بخش این محصولات به شمار می آید.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc بحث اصلی این نوشتار است . همانطور که همیشه در بازار داخلی مسئله به کارگیری یراق آلات در به بی کیفیت به قصد کاهش خرج های تولید و افزایش هوده آوری ، به انگیزه گران شدن ارز داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان ارجمند شناسایی نماییم الی با اطلاعات و نزاکت کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید.

لولا

این قطعه نیز از یراق الات متداول و پرکاربرد در ساخت و فرآوری این محصولات UPVC است . در بازشوی پنجره های تک حالته از لولای 75 میلیمتری کاربرد می شود که وزن استاندارد آن کم و بیش برابر با 80 گرم است . در نوع نامرغوب این گونه یراق آلات از وزن سبک تر کاربرد می شود که باعث شکستن لولا و در پایان عدم تاثیر و آسیب به پنجره دوجداره میشود. لولا اگر جنس خوبی نداشته باشد ممکن است که محصول شما دچار مشکل شود.

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به عقیده ساده و بی اهمیت به نظر می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن نوع مرغوب جلوقفلی حدود 13 گرم است و گونه نامرغوب آن که 7 گرم وزن دارد زیاد شکننده است و طول عمر مفید پنجره را به شدت تفریق می دهد .

در فرجام باید به این نکته اشاره کرد که استفاده تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مشابه یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این فرآورده نیست و مراحل تولید و حتی نصب بنیادین و درست درب و پنجره های دوجداره نقش زیاد مهمی در تامین کیفیت و درازا عمر بالای آن دارد. شرکت های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها این یراق آلات را با کیفیت عالی به شما عرضه خواهند کرد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی


امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد. این محصول دربرگیرنده دسته های مختلفی است که از آن ها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی

یو پی وی سی

۲-دستگیره: در خرید یک دستگیره مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

الف- نکته مهمی که باید پروا کرد بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن اختناق کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را آسان میکند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر باعث کارکرد بهتر آن میگردد.

ب-صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد مایه شکست دستگیره میگردد.

ج-نقطه پیوست اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات سپریدن میگردد که مایه حرکت بهتر دستگیره میشود.

د-شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام خپگی زیاد مایه هرز شدن دستگیره میگردد.

ه- فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد الی در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

و- زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از پایداری کافی بر خوردار باشد که مبتلا شکستگی نشود و برای نهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

۳-سیلندر: بهترین نوع سیلندر از جنس برنج به اتفاق با روکش آلومینیوم تعبیه میگردد. گونه سیلندر مصرفی یگانگی به سایز و آکس و نوع پروفیل درب دارد. باید پایش کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام بیرون کردن کلید از سیلندر سرنوشت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز بیرون گرددکه در اثناء دزدی و در موقعی که درب قفل است سیلندر بیرون نشود.

۵-لولای ۱۰۰ میلیمتری :که باید بردباری وزن درب را داشته باشد و دست کم باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که مبتلا شکست نشود. لولا از مهم ترین انواع یراق آلات به حساب می آید.

یراق آلات با کیفیت درب و upvc

upvc بحث اصلی این نوشتار است . همانطور که همش در بازار مسئله استفاده از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی و پنجره UPVC بی کیفیت به منظور تفریق هزینه های تولید و افزایش هوده آوری ، به دلیل گران شدن ارز وجود داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان ارجمند معرفی نماییم الی با اطلاعات و ادب کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید.

لولا

این تکه نیز یکتا سایر از یراقها متداول مورد استعمال در ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC است . در مفتوح شوی پنجره های تک حالته از لولای 75 میلیمتری استعمال می شود که وزن استاندارد آن کم و بیش مساوی با 80 گرم است . در نوع نامرغوب این نوع یراق آلات از وزن سخیف تر استعمال می شود که باعث شکستن لولا و در آخر عدم تاثیر و آسیب به پنجره دوجداره میشود. لولا اگر جنس خوبی نداشته باشد شما را با مشکل مواجه خواهد کرد..

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به عقیده ساده و بی اهمیت به عقیده می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن گونه مرغوب جلوقفلی نزدیک 13 گرم است و گونه نامرغوب آن که 7 گرم وزن دارد بسیار شکننده است و طول عمر سودمند پنجره را به شدت کاهش می دهد .

در پسین باید به این نکته اشاره کرد که بهره‌گیری تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مثل یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این فرآورده نیست و مراحل تولید و حتی نصب اساسی و درست درب و پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در تامین کیفیت و طول عمر بالای آن دارد. کمپانی های بسیاری در مقوله فرآوری این محصول فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها این یراقها را با کیفیت عالی به شما عرضه خواهند کرد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.