مبل

مبلمان منزل

مبل

مبلمان منزل

هتل یک ستاره در تهران

هتل یک ستاره در تهران: سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها بر حسب ستاره، مشهورترین و پرکاربردترین سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها است. البته این روش

هتل یک ستاره در تهران

هتل یک ستاره در تهران: سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها بر حسب ستاره، مشهورترین و پرکاربردترین سیستم امتیاز دهی به هتل‌ها است. البته این روش امتیاز دهی به عنوان یک واحد یکسان بین المللی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و کشور به کشور، معیارهایی که هتل داران و نهادهای مختلف برای ستاره دهی به هتل‌ها در نظر می‌گیرند متفاوت است.

اما با این حال، پایین‌ترین رده این سیستم امتیاز دهی که یک ستاره است، در تمام کشورها و مناطق دنیا به ارزان‌ترین و کم خدمات‌ترین هتل‌های آن منطقه داده می‌شود. با اسنپ روم همراه باشید تا در این جا به بررسی هتل‌های یک ستاره و رزرو آن‌ها در تهران بپردازیم.

به گزارش اینترنتی مچله دکوکده : هتل‌های یک ستاره ابتدایی‌ترین نوع هتل‌ها هستند که شامل ۴ دیوار، سقف، تختخواب و شاید یک صندلی اند. هتل‌های یک ستاره، هتل‌های کوچک و ارزان‌تری هستند که تنها نیازهای اساسی شما را برطرف می‌کنند. اگر به دنبال هتل ارزان قیمت هستید و یا تنها مکانی برای خواب نیاز دارید، می‌توانید به هتل‌های یک ستاره بروید. چنان چه در مدت اقامت خود در شهر تهران بیشتر وقت خود را بیرون از هتل می‌گذارنید و هتل را فقط به قصد داشتن یک جای خواب امن در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام رزرو از طریق اسنپ روم، هتل‌های یک ستاره را انتخاب کنید.

اختصاص یک ستاره به هتل این واقعیت را نشان می‌دهد که این هتل امکانات خاصی ندارد و تنها یک مکان برای اسکان به شما ارائه می‌دهد. البته تک ستاره بودن هتل به معنای کثیف بودن و غیر امن بودن آن نیست؛ تنها به این معنا است که شما مکانی برای خواب خواهید داشت و بیش از این انتظاراتی نداشته باشید. این هتل‌ها اصولاً حمام اختصاصی ندارند و تنها یک حمام عمومی وجود دارد که بنا به نوبتتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

در بیشتر موارد غذا در آن ارائه داده نمی‌شود و در دوره اقامت شما شخصی مسئول تمیز کردن اتاقتان نیست. در بسیاری از موارد که بودجه کمی را برای اقامت در نظر گرفته‌اید و دوست دارید بیشتر هزینه‌های سفر را تفریح و خرید سوغاتی تشکیل دهد، می‌توانید از طریق اسنپ روم برای رزرو هتل در تهران، هتل‌های یک ستاره را در نظر بگیرید.

در واقع هتل های تک ستاره به دلیل هتل بودن از قوانین هتل ها پیروی می کنند و از دسته بندی آنها خارج نیستند، ولی به لحاظ کیفیت و خدمات ارائه شده در پایین ترین سطح قرار می گیرند. هتل هایی با تعداد اتاق هایی کم، در فضایی کوچک و اغلب در کنار پایانه ها و مراکز پر تردد. در بیشتر این هتل های تک ستاره امکانات اولیه مانند حمام و سرویس بهداشتی در قسمت های عمومی قرار گرفته و اشتراکا مورد استفاده قرار می گیرند. البته برخی از این هتل ها قادر به ارائه خدمات رستورانی نیز می باشند.

از دیگر نکات مورد توجه در این هتل ها تعداد پرسنل کم و محدود آن ها می باشد. البته از مزایای چشم گیر آنها هزینه های پایین و مقرون و به صرفه بودن آنهاست که همیشه طرفداران خاص خود را دارند. در وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم قادر خواهید بود ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های یک ستاره تهران را مشاهده کرده و در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

در حقیقت رزرو هتل یک ستاره برای مسافران به این معناست که آنان باید اکثر نیازهای روزمره خود را در خارج از هتل برطرف کنند. بنابراین بسیار مهم است که چنین هتل‌هایی را در مناطقی رزرو کنید که امکانات رفاهی و دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شهر داشته باشد.

ما در اسنپ روم در طی مقاله‌های جداگانه‌ای به بررسی محله‌های مختلف تهران پرداخته‌ایم که می‌توانید با خواندن هر کدام، به نقاط قوت و ضعف محلات مختلف پایتخت پی ببرید. در صورت رزرو هتل یک ستاره پیشنهاد می‌کنیم محله‌ای را انتخاب کنید که مراکز خرید، سیستم حمل و نقل و رستوران‌ها و فست‌فودهای خوبی داشته باشد.

همه ما این نکته را می‌دانیم که هر چه تعداد ستاره‌های هتل‌ها  بیشتر باشد؛ آن هتل بهتر است؛ اما همان طور که اشاره شد استانداردها منطقه به منطقه و حنی شهر به شهر فرق می‌کنند. انتخاب یک هتل بر اساس ستاره‌های آن در نقاط مختلف جهان کار سخت و گیج‌کننده‌ای است؛ زیرا یک قانون کلی و جامع در مورد این سیستم ستاره دهی در وبسایت‌ها وجود ندارد.

باوجود همه این تعارض‌ها بهتر است با این سیستم ستاره دهی آشنا شوید و تا حدودی بتوانید هتل‌ها را بر اساس امکانات و سایر فاکتورهای دخیل، دسته‌بندی نمایید. در هنگام مشاهده هتل‌ها در اسنپ روم، فهرست تمامی خدمات آن‌ها آورده شده است تا در هنگام رزرو هتل در تهران، تنها به تعداد ستاره هتل‌ها توجه نکنید و دید بازتری در هنگام رزرو اتاق داشته باشید.

با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید!

با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید! کارمندان یکی از اقشار زحمتکش جامعه محسوب می شوند. جهت قدردانی از حقوق بگیران در روز کارمند لازم است، تقدیری ارزشمند از آنان صورت گیرد. تمامی شرکت ها و ادارات برای این روز برنامه خاصی دارند.

با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : جالب است بدانید که ویستور اولین فروشگاه اینترنتی خرید کادو در ایران بوده که خرید اینترنتی هدایای سازمانی را  با قیمتی مناسب فراهم کرده است. مشاوران ویستور جهت خریدی ایده آل و مناسب شأن کارمندان محترم ایده های جالبی ارائه می کنند.

در این مقاله قصد داریم بهترین و مناسب ترین گزینه های کادو روز کارمند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چه کادویی کارمندان را خوشحال می کند؟

آیا تصویر دقیقی از هدیه روز کارمند ندارید؟ آیا برای پرسنل اداره خود به دنبال هدیه ای ویژه هستید؟ اگر به تاثیرگذاری کادو روز کارمند بر روحیه آنان فکر می کنید، به این منظور پیشنهاد می کنیم به راهنمای خرید هدایا سازمانی روز کارمند از ویستور توجه کنید.

یکی از ویژگی های هدیه این است که به کارمندان انرژی دهد و احساس مفید بودن را در او زنده و فعال کند. در ادامه تعدادی از هدایای مناسب این روز را مطرح می کنیم.

هدایای ویژه دکور اداری

یکی از هدایای سازمانی روز کارمند شامل اقلامی است که باعث نظم دهی به دکور اداری و زیبا سازی فضای کار می شود. انواع گلدان های تزئینی، قاب عکس های زیبا، جای قلم و لوازم تحریر، تقویم های نگهدارنده برگه های یادداشت و شلف های کوچک رومیزی برای دسته بندی برگه ها و پرونده های اداری در این گروه جای می گیرند.

علاوه بر این هدایا، قلم یا هدیه ای حکاکی شده به مناسبت روز کارمند روحیه شگفت انگیزی در او ایجاد می کند. این لوازم قیمتی مناسب و مقرون به صرفه داشته و جز کادو روز کارمند مناسب محسوب می شوند. در خرید این کالاها به رنگ و جنس آنها متناسب با چیدمان اداری توجه کنید.

البسه مناسب

آیا برای کادو روز کارمند در دسته پوشاک هدیه مناسبی پیدا می شود؟ آیا انتخاب هدیه از میان البسه برای کارمندان خوشایند است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم بله! این هدیه به علت کاربردی بودن برای تمام سنین و جنسیت ها دلنشین خواهد بود.

برخی از افراد تجربه خوبی در خرید هدایا دارند. یکی از هدیه های مناسب برای روز کارمند خرید لباس مناسب است. اگر درخرید لباس سلیقه خوبی دارید به این گزینه فکر کنید. انتخاب های متعددی در پوشاک مردانه و زنانه وجود دارد و دست شما در انتخاب کالای شیک و زیبا باز است.

طیف گسترده ای از لباس مردانه و زنانه توجه شما را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که قیمت محصولات پوشیدنی به قدری متنوع است که دست خالی از خرید بر نمی گردید.

ساعت دیواری

این هدیه جزء انتخاب های خاص کادو روز کارمند به شمار می رود. ساعت دیواری شکیل و زیبا تا مدت ها روی دیوار خودنمایی می کند. گذر زمان و توجه به ساعت دیواری تداعی کننده خاطرات شما خواهد بود و این کالای لوکس جهت نصب در شرکت یا منزل کارایی دارد.

برخی از انواع ساعت دیواری امکان حک لیزری دارند و می توانید جمله ای زیبا انتخاب کرده و بر گوشه ای از ساعت حک کنید. این کار زیبایی هدیه انتخابی را دو چندان خواهد کرد.

صنایع دستی ایرانی

همواره ذوق و هنر دستان هنرمند در ساخت صنایع دستی قابل تقدیر است. در ایران صنایع دستی زیبا ساخته و پرداخته دست هنرمندان ایرانی، هدیه ای نفیس برای روز کارمند به شمار می رود. برخی از این هدایا تزئینی و برخی دیگر کاربردی هستند.

در اکثر شهرهای ایران شاهد انواع ظروف میناکاری،محصولات مسی، محصولات برنجی، قلم کاری های روی پارچه و زیورآلات دست ساز هستیم. فروشگاه های اینترنتی خرید این هدیه های متنوع را آسان کرده اند. جهت انتخاب کادو روز کارمند از هدایای ویستور بازدید کرده و بهترین انخاب را داشته باشید.

هدفون و هدست

بسیاری از کارمندان در ادارات نیاز به تمرکز بالا جهت انجام کار اداری دارند و سر و صدای ارباب رجوع و کادر اداری باعث بهم زدن تمرکز می شود. بازدهی کار کارمندان با حذف صداهای آزاردهنده محیط بیشتر خواهد شد.

از انتخاب های مناسب کادو روز کارمند می توان به انواع هدفون و هدست اشاره کرد. این محصولات تنوع بالایی داشته و با داشتن انواع طرح های زیبا، هدیه ای به یاد ماندنی خواهند بود. در انتخاب نوع این محصولات به میزان استفاده و کارایی آن دقت کنید.

 کلام آخر

اگر در بین دوستان، اقوام و آشنایان خود کارمندی دارید، بهتر است جهت خوشحالی او خرید کادو روز کارمند را از دست ندهید. پیشنهاد ما مشاهده ایده های درخشان وبسایت اینترنتی ویستور است.

خریدهدیه روز کارمند باید از محلی باشد که نسبت به سایر فروشگاه ها مقرون به صرفه بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد. ویستور دست واسطه ها را از سیستم فروش کوتاه کرده و اجناس مرغوب را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کنندگان می رساند.

خرید هدیه ای خلاقانه و منحصر به فرد تا مدت زمان طولانی در خاطر کارمند نقش می بندد. انتخاب کالایی خاص در تخصص ویستور است. کیفیت را با ویستور تجربه کنید.

امسال متفاوت‌تر از همیشه کادوی روز کارمند را انتخاب کنید

امسال متفاوت‌تر از همیشه کادوی روز کارمند را انتخاب کنید : هدیه تکراری به جای اینکه حسی زیبا ایجاد کند، باعث تخریب روحیه و ناراحتی می شود. کارمندان عزیز در روز کارمند هدایای بسیاری دریافت می کنند که ممکن است تکراری و کسالت‌آور باشد.

امسال متفاوت‌تر از همیشه کادوی روز کارمند را انتخاب کنید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بسیاری از افراد برای دوستان و آشنایان خود به دنبال کادویی متفاوت می‌گردند. بسیاری از مدیران ادارات هم جهت قدردانی از عملکرد کارمندان در روز کارمند تقدیرنامه و هدیه‌ای تهیه می‌کنند. اگر به دنبال هدیه‌ای منحصر به فرد و ویژه هستید، بدون راهنمای خرید هدایا سازمانی روز کارمند چنین تصمیمی ممکن نیست.

در این متن به هدایای با اهمیت و متفاوت اشاره می‌کنیم. خرید اینترنتی از فروشگاه ویستور مزایای ویژه‌ای دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

کادویی متفاوت برای روز کارمند

انتخاب هدیه متفاوت و دوست داشتنی از چالش‌هایی است که در روز کارمند با آن مواجه می‌شویم. در مناسبت‌های خاص در طول سال برای عزیزان خود به دنبال هدیه‌ای خاص و متفاوت هستیم و گاهی موفق به خریدی ایده‌آل نمی‌شویم.

وب سایت ویستور خرید اینترنتی هدایای سازمانی و هدایای متفاوت را تسهیل کرده است. در هر مناسبت هدایایی ویژه را مشاهده می‌کنید که با قیمتی مناسب خودنمایی می‌کنند. در ادامه بهترین انتخاب‌ها را برای روز کارمند شرح می‌دهیم.

کیف اداری

افراد از هدایایی که مربوط به تخصص و حرفه خود است، بسیار خوشحال می‌شوند. کارمندان علاقه زیادی به لوازم شخصی و نگهداری مرتب آن دارند. انتخاب هدایای تخصصی باعث می‌شود، کارمندان بدانند چه میزان حرفه و تخصص قابل احترامی دارند. تخصصی‌ترین هدیه‌ای که ویستور به شما پیشنهاد می‌دهد کیف اداری مخصوص کارمند است. خرید این کالا حس شادی را به کارمندان عزیز هدیه  می‌دهد.

فنجان و ماگ شیک

یکی از رایج‌ترین و معمول‌ترین هدایا، خرید فنجان‌های متنوع و زیبا جهت نوشیدن چای و دمنوش است. این  محصول کاربردی در دفتر کار و منزل استفاده می‌شود. با صرف هزینه‌ای معقول و خرید این کالای ارزشمند لذت نوشیدنی روزانه را با خاطره خوش دریافت هدیه پیوند بزنید.

ماگ‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های جذابی عرضه شده‌اند. این هدیه در بسته‌بندی زیبا در کنار شاخه‌ای گل از ویستور بهترین گزینه است. در حال حاضر حک کردن اسم یا طرحی ویژه روی ماگ هم بسیار رایج است. جهت انتخاب کادو روز کارمند خرید فنجان و ماگ لوکس پیشنهاد می‌شود. تنها موردی که باید به آن توجه کنید انتخاب طرح مناسب ویژه کارمند است.

خرید صندلی کارمندی

کارمندان در منزل و محیط کار با مطالعه، گوش دادن به موسیقی، تماشای تلویزیون یا انجام کار هنری روی صندلی آرامشی فراوان را تجربه خواهند کرد. اگر احساس آرامش کارمندان مهم است و دوست دارید در فضایی دنج روی صندلی کارمندی  برای لحظاتی آرامش را تجربه کند، درباره خرید اینترنتی صندلی‌های کارمندی بیشتر اطلاعات کسب کنید و محصولی مناسب  و راحت را خریداری کنید.

توجه به سلامت کارمند و خرید ملزومات ورزشی

بهترین هدیه برای کارمند خرید لوازم ورزشی مناسب است. به این نکته توجه داشته باشید که لوازم ورزشی باید متناسب با شخصیت  و سن کارمند باشد. کارمندان به علت پشت میز نشستن‌های طولانی روحیه آرامی دارند. اگر تصمیم به خرید لوازم ورزشی برای آنها دارید، به طور حتم در  انتخاب با مشکل رو به رو خواهید شد. بسیار حائز اهمیت است که چه وسیله‌ای با چه سطح قیمتی برای شخص مورد نظر شما تناسب دارد. جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. وارد لینک ویستور شوید و ارزنده‌ترین هدایای ورزشی را از ما بخواهید.

سخن آخر

هدایای خاص تاثیر زیادی بر روحیه کارمندان ایجاد می‌کند. هیچ وقت نمی‌توانید مطمئن باشید که کارمند به هدیه‌ای که شما خریداری می‌کنید، علاقه‌مند باشد، اما به طور ویژه استفاده از وبسایت اینترنتی ویستور ایده‌های جالبی می‌دهد. محصولاتی که در ویستور ارائه شده‌اند در بسته‌بندی‌های ویژه هستند.

خرید هدیه برای روز کارمند از ویستور نتیجه انتخابی هوشمندانه است. برای خرید کادو روز کارمند از قسمت شکلات‌ها و پاستیل‌های رنگی ویستور غافل نشوید. این محصولات بسیار شیک در شیشه‌های تزئینی بزرگ و کوچک به فروش می‌رسند.

ویستور در بخش ویژه‌ای باکس گل، سبد گل و شاخه گله‌ای تزئینی زیبایی را نیز به روزرسانی کرده است. پکیجی از این محصولات تهیه و در بسته‌بندی زیبا به کارمندان عزیز هدیه دهید.

کادوی روز کارمند، روشی برای قدردانی از آنها

کادوی روز کارمند، روشی برای قدردانی از آنها : بهتر است برای قدردانی و تشکر از کارمندان محترم هدیه ای تهیه کنیم چراکه به‌طور قطع روز کارمند ارزش زیادی برای آنان دارد.

کادوی روز کارمند، روشی برای قدردانی از آنها

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : متنی جالب و نوشته‌ای ماندگار به همراه هدیه ای نفیس روحیه خوب کارمندان را مضاعف می‌کند.

آیا روش خریدی می‌شناسید که به نفع شما تمام شود؟ آیا از بهترین فروشگاه خرید هدیه در ایران آشنا هستید؟ در این مقاله تصمیم داریم انتخاب‌هایی برای خرید کادو روز کارمند جهت تقدیر از آن‌ها معرفی کنیم که مقرون به صرفه و باکیفیتی ایده آل عرضه‌شده‌اند. به راهنمای خریدهدایای سازمانی روز کارمند در این متن توجه کنید.

با چه کادویی از کارمندان قدردانی کنیم؟

تمامی ادارات به دنبال هدیه ای ارزشمند ویژه روز کارمند برای پرسنل خود هستند. آیا به عنوان مسئول خرید اداره از شیوه‌های خرید آسان اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید خرید اینترنتی هدایای سازمانی بیشتر به نفع شما و شرکت است؟ اگر به دنبال کادو روز کارمند شگفت انگیز هستید، موارد زیر شمارا راهنمایی خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی ویژه روز کارمند

هدایای سازمانی به دلیل تعدد و فراوانی کارمندان به تعداد بالا خریداری می‌شوند. این هدایا مقرون به صرفه و کاربردی هستند. کالاهایی که به این منظور تولید و به بازار عرضه می‌شوند شامل: خودکار و خودنویس تبلیغاتی، فولدرهای دارای جای برگه، ماگ و فنجان‌های ویژه، دفترچه یادداشت، سالنامه یا سررسید هستند.

حک کردن تبریک روز کارمند روی هدیه یا انتخاب جمله‌ای ارزشمند که نشان‌دهنده اهمیت بالای شخصیت کارمند باشد، قدردانی ویژه‌ای از زحمات کارمندان است.

فلش مموری

تمام افراد عاشق هدیه گرفتن هستند؛ اما هدیه‌ای که کاربرد روزانه دارد، بسیار جذاب و دلنشین است. یکی از هدایای خاص و درعین‌حال ساده فلش مموری است. در دنیای فناوری‌های امروز فلش در هر قشری استفاده می‌شود. این کالا در ابعاد و اندازه‌های متفاوت و در طرح‌های شگفت انگیز تولیدشده است.

از اصل بودن فلش مطمئن شوید. فلش‌ها قابلیت درج برند و عبارتی جهت قدردانی دارند. این ویژگی فلش مموری را به بهترین کادو روز کارمند تبدیل کرده است.

پاوربانک

امروزه ساعات زیادی از اوقات کارمندان در ادارات و بیرون از منزل می‌گذرد و گوشی تلفن همراه از لوازم ضروری اجتناب ناپذیر این روزها است. وسیله‌ای که مانع از خاموش شدن تلفن همراه شود، بسیار دوست‌داشتنی و محبوب است.

درنتیجه انواع پاوربانک هدیه‌ای بسیار کاربردی و مفید برای کادو روز کارمند محسوب می‌شود. در انتخاب و خرید این وسیله به قدرت و کارایی آن جهت شارژ گوشی توجه کنید. جنس‌های غیر اصل و ارزان این کالا کارایی چندانی نداشته و خیلی زود از کار می‌افتد.

ظروف و تابلوهای زینتی

هدیه ای ارزشمند و نفیس که بانوان کارمند و کارمندان آقا به آن علاقه دارند، تابلوها و ظروف زینتی و اصیل است. این کالاها زینت‌بخش اتاق هستند.

برای تهیه هدیه ظروف زینتی به سایت ویستور مراجعه و ایده های جالبی دریافت کنید. این کالاها پاسخ گوی نیاز تزئینی اتاق و میز کار کارمندان است. جهت انتخابکادو روز کارمند این هدیه بی‌نظیر را از دست ندهید. این کالا برای جلوه دادن به فضای اتاق اداری بسیار لوکس و زیبا است.

دمنوش های گیاهی ویژه ویستور

در حال حاضر مصرف زیاد چای، مضر تشخیص داده‌ شده است. آیا می‌دانید جهت رفع خستگی ناشی از کار روزانه چه نوشیدنی مفیدتر است؟

جالب است بدانید در بین کارمندان استفاده از دمنوش های گیاهی به دلیل خواصی که دارند، بسیار متداول شده است. دمنوش های گیاهی سلامتی و شادابی را هدیه می‌دهند. پس انتخاب درستی را برای کادو روز کارمند کرده‌اید.

ویستور دمنوش های آماده گیاهی را در طعم‌های بی‌نظیر برگ سبز چای، گل گاوزبان، گل ختمی، به‌لیمو، چای ترش، به و چای میوه‌ای در پکیج‌های بسیار زیبا و مناسب کادویی به بازار عرضه کرده است.

هرکدام از این نوشیدنی‌ها باعث کاهش اضطراب و استرس می‌شوند. مصرف روزانه این نوشیدنی‌ها جهت تسکین دردها و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌شود.

تا مدتی قبل این دمنوش های گیاهی به‌صورت عمده عرضه می‌شد. در حال حاضر این محصولات باکیفیت بالا و به‌صورت کیسه‌ای در دسترس هستند. فروش ویژه‌این پک‌های خوشمزه از وبسایت ویستور مقدور است.

سخن آخر

با خرید اینترنتی کادو روز کارمند در چهارم شهریور ماه هزینه‌های رفت‌ و برگشت حذف می‌شود. دغدغه رفتن به ترافیک درون‌شهری را ندارید و کالاهای خریداری‌شده در اسرع وقت به دست شما می‌رسد. در زمان صرفه‌جویی می‌کنید و از خستگی ناشی از گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف سطح شهر نجات می‌یابید.

فروشگاه ویستور در جهت تسهیل خرید هدیه روز کارمند محصولات متنوعی را عرضه و بروز رسانی کرده است. جهت مشاهده محصولات کادویی روی مناسبت خاص کلیک کنید و هدایای ویژه و منحصربه‌فرد را انتخاب و خرید اینترنتی کنید. انتخاب و خریدی آگاهانه حق شما است.

ویژگی های کاشی سنتی معرق و نحوه ساخت آن


ویژگی های کاشی سنتی معرق و نحوه ساخت آن : کاشی سنتی معرق به قطعه های بزرگ و کوچک بریده شده کاشی گفته می شود که بر اساس طرح و نقش های مختلف و رنگ های متفاوت تراشیده شده و کنار یکدیگر قرار می گیرند که در نهایت به شکل قطعه ای بزرگ تر درمی آیند.

ویژگی های کاشی سنتی معرق و نحوه ساخت آن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : کاشی معرق از دیرباز در اروپا به موزائیک شهرت داشته ولی نسبت به موزائیک از زیبایی و استحکام بسیار بیشتری برخوردار است. سفید، آبی، فیروزه ای، پرتقالی، لاجوردی و تغاری غالب رنگ های مورد استفاده در کاشی معرق هستند.


با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی های منحصر به فرد کاشی معرق آشنا کنیم.

تولید انواع کاشی در ایران

در ایران بازرگانی های متعددی با تکیه بر نیروی کار متعهد و هنرمند خود، همگام با پیشگامان این صنعت همزمان با آخرین دستاوردهای تولید کاشی نمونه های با کیفیت تری از کاشی را ارائه می دهند. این شرکت ها با مطالعه بازار و مطابق نیاز و سلیقه مردم ایران با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، با کیفیت ترین کاشی ها را به عرضه داخل و خارج رسانده اند.

ویژگی های کاشی سنتی معرق

  • ضد اسید بودن؛
  • جذب آب پایین؛
  • مقاومت در برابر سایش؛
  • استحکام در برابر فشار، گرما و سرما.

این ویژگی ها کاشی معرق را نسبت به کاشی های دیگر متمایز می کند. خوانندگان این مقاله می توانند در صورت علاقه، خرید کاشی های معرق را از طریق خوگرپلاس به راحتی انجام دهند.

دیگر ویژگی های کاشی سنتی معرق

در بین انواع مختلف کاشی سنتی، کاشی معرق از زیبایی های منحصر به فردی نسبت به دیگر کاشی ها برخوردار است و توجه زیادی را نسبت به خود جذب کرده است. شرکت های تولیدی بسیاری این کاشی ها را تولید می کنند که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

این کاشی ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و بسته به نوع طرح کار شده قیمت گوناگونی دارند.

خرید اینترنتی کاشی سنتی از جمله مواردی است که علاقه مندان به این موضوع می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و کاشی مورد نظر خود را تهیه کنند.

  • تنوع در طرح
  • به کارگیری طرح گل و بته
  • تنوع در اندازه کاشی ها
  • استحکام بالا

از جمله ویژگی های کاشی سنتی معرق هستند.

جهت خرید و فروش آسان کاشی سنتی معرق همواره می توانید با مشاورین ما در این زمینه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

نحوه طراحی، ساخت و اجرای کاشی سنتی معرق

ساخت کاشی معرق از پرزحمت ترین کارها در رشته کاشی گری سنتی است. به طور متوسط برای ساخت هر متر مربع کاشی معرق در یک طرح، متوسط 80 ساعت نیروی استاد کاری لازم است.

این هنر اصیل ایرانی در طرح و نقش گوناگون در محراب، سردرب، گنبد و گلدسته مساجد کاربرد دارد.

ابزار آلات به کار رفته در ساخت کاشی سنتی معرق

  1. انواع تیشه الماسه
  2. سوهان

کاشی های سنتی معرق از نظر جنس با سایر کاشی ها متفاوت است. این کاشی ها باید تراش پذیر بوده و لعاب آن ها باید نرم باشد. لعاب به کار رفته در این کاشی ها از نوع قلع و سرب بوده که درخشندگی خاصی در آن ها به وجود می آورد.

مراحل ساخت کاشی سنتی معرق

طراحی نقشه

اولین مرحله که توسط طراح ترسیم می شود، طرح نقشه مورد نظر است که روی کاغذ صورت می گیرد.

شماره بندی نقشه

بعد از طراحی، نقشه به قسمت های مختلفی تقسیم شده و هر قسمت شماره گذاری می شود. این کار به این علت صورت می گیرد که پس از تراش کاشی ها، بتوانیم کاشی ها را در جای خود قرار دهیم.

برش نقشه

بعد از شماره گذاری نقشه شروع به برش نقشه می کنیم. قبل از برش باید رنگ آمیزی کار مشخص شده باشد.

چسباندن نقشه های برش خورده روی کاشی

بسته های استفاده شده در مرحله قبل باز می شود. سپس هر کدام روی کاشی طبق رنگ مشخص شده چسبانده می شود که این کار را با سیریش انجام می دهند.

تراش کاشی

در این قسمت کاشی ها با استفاده از تیشه های مخصوص تراشیده می شود و سپس با استفاده از انواع سوهان زوائد اضافه کاشی ها هموار می شود.

چیدن کاشی های تراش خورده

در آخرین مرحله کاشی های تراش خورده باید کنار هم چیده شوند. جهت انجام این کار یک کپی معکوس از نقشه اولیه تهیه شده و کاشی های تراش خورده روی آن چیده می شوند. با استفاده از دوغاب گچ یا سیمان پشت کار پر می شود.

نتیجه گیری

در مقاله ای که خواندید سعی بر این داشتیم که ویژگی های کاشی سنتی معرق را همراه با توضیحات ذکر کنیم و نحوه ساخت و اجرا کردن طرح روی کاشی را مرور کنیم. امیدواریم که این مقاله به شما در این زمینه یاری رسانده باشد.

برای خرید اینترنتی کاشی سنتی و همینطور خرید کاشی سنتی به صورت حضوری می توانید از فروشگاه کاشی سنتی خوگرپلاس دیدن کرده و در صورت تمایل با مشاورین و کارشناسان ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

اگر کاشی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.