مبل

مبلمان منزل

مبل

مبلمان منزل

خرید انواع چسب ممبران


خرید انواع چسب ممبران طی سال های اخیر استفاده از ام دی اف به عنوان اوراق فشرده چوبی گسترش یافت. با روکش صفحات خام توسط ام دی اف و تنوع گسترده آن، انقلاب عظیمی در صنعت چوب به وجود آمد. اما چسباندن این اوراق به سطح کابینت نیازمند استفاده از چسب های مخصوص است.

خرید انواع چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته چسب های مورد استفاده در این صنعت از کیفیت پایین تری برخوردار بود؛ که شرایط خاصی هنگام استفاده از آن باید لحاظ می شد. با پیشرفت تکنولوژی چسب هایی تحت عنوان چسب ممبران به بازار عرضه گردید. در این مقاله قصد معرفی کاربرد و آشنایی شما جهت خرید انواع چسب ممبران را داریم.


خصوصیات چسب ممبران

خصوصیات این چسب بسیاری از افراد فعال در صنف چوب را به استفاده از آن ترغیب می کند. از مهم ترین ویژگی های چسب ممبران، مقاومت بالا آن در برابر حرارت است. همین ویژگی موجب ذوب شدن چسب هنگام استفاده از آن می شود.

صفحات برش خورده در برابر نفوذ آب آسیب پذیر هستند. با روکش صفحات کابینت توسط این چسب از نفوذ رطوبت به آن ها جلوگیری می شود. بنابراین با استفاده از این چسب، کیفیت آن ها را بالا برده و آن را در برابر عوامل بیرونی محافظت خواهد کرد.

همچنین استفاده از چسب ممبران بسیار آسان بوده که آن را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین چسب ها کرده است. پیش از استفاده، دستورالعمل مربوط به استفاده از آن را مطالعه کنید. بنابراین توصیه می شود جهت روکش سطح و بدنه کابینت، از این چسب استفاده شود.

کاربرد چسب ممبران

از دیگر مواردی که شما را به خرید چسب ممبران تشویق می کند، کاربردهای آن است. یکی از مهم ترین کاربرد های این چسب، استفاده از آن در تولید درب های ضد آب است. به طور کلی هر دربی که نیاز به روکش مصنوعی داشته باشد؛ از این چسب استفاده می شود.

این چسب به دو نوع اکرلیک و پلی اورتان تقسیم می شود. بهترین و پر کاربرد ترین نمونه این چسب، پلی اورتان است. بنابراین هنگام خرید این چسب به انواع آن دقت کنید. توصیه می شود پیش از استفاده، حتماً به دستورالعمل های مربوط به هر چسب توجه کنید.

فاکتورهای مهم هنگام خرید چسب ممبران

این چسب به عنوان چسب پرس یا وکیوم نیز شناخته می شود. به همین جهت در خرید آن فاکتورهایی را باید مدنظر داشت. هنگام خرید دقت کنید که چسب ممبران از لحاظ رنگ، با روکش همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ های طبیعی در این شرایط بهتر است.

عملکرد این چسب از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید آن است. برای مثال مدت زمان مفید گیرایی چسب در دمای ۵۰ درجه از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. مطالعه کاتالوگ چسب ممبران هنگام استفاده از آن کمک بزرگی در این زمینه به شما خواهد کرد.

چسبی که نیاز به مخلوط کردن نداشته یا نیاز کمی به آن داشته باشد؛ از بهترین نمونه چسب ممبران است. همچنین با مخلوط توده کمتری در آن ایجاد می شود. البته توجه داشته باشید دستگاه هایی که از این چسب استفاده می کنند؛ چسب را مخلوط خواهند کرد.

سنجش مقاومت چسب در برابر آب از دیگر فاکتور های خرید آن است. فاکتورهایی دیگری نظیر کلامپینگ و اسمبل برای زمان و دماهای مختلف باید در نظر گرفته شود. طبیعتاً این زمان برای دماهای بالاتر باید کمتر در نظر گرفته شود.

به طور کلی عملکرد یک چسب خوب با کمترین فشار ممکن انجام می شود. این یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید آن باید دقت شود؛ زیرا به مرور زمان تاثیر بسزایی در کارایی دستگاه خواهد گذاشت. با کمترین فشار به دستگاه عملیات پرس انجام می شود.

دستورالعمل استفاده از چسب ممبران

پس از خرید انواع چسب ممبران و آشنایی با کاربردهای آن، نوبت به استفاده از چسب می رسد. آشنایی با دستورالعمل آن، عملکرد شما را هنگام استفاده از آن بهبود می بخشد. چسب ممبران یک چسب پاششی بوده و قطر سوراخ نازل آن ۱.۰ تا ۱.۵ میلی متر است. همچنین جنس تفنگ پاشش از استیل ضد زنگ یا پلاستیک است.

اسپری کردن لبه ها و سطوح برش خورده باید دوبار انجام شود. اسپری کردن بار دوم باید پس از خشک شدن کامل بار اول صورت بگیرد. این کار باید تا زمانی که فیلم سفید رنگ روی قطعه کار ایجاد می شود؛ ادامه پیدا کند.

پس از خشک شدن این فیلم، لایه ای شفاف، بی رنگ و کمی چسبناک روی سطح باقی می ماند. پس از طی این مراحل، سطح کابینت آمادگی انجام عملیات پرس را دارد. برای انجام این مراحل قطعه کار درون سینی دستگاه قرار داده شده و روکش بارگذاری می شود.

نکته مهم هنگام استفاده از چسب مدت زمان عملیات آن است. زمان شروع گرمادهی به روکش تا پایان عملیات بیش از ۳۰۰ ثانیه نباید به طول بیانجامد؛ زیرا پس از گذشت این مدت واکنش پذیری چسب پایان یافته و قدرت چسب را از دست می دهد.

نحوه خرید چسب ممبران

خرید این چسب از روش های متفاوتی انجام می شود. از جمله روش های متدوال و مرسوم جهت خرید چسب ممبران، خرید حضوری است. در این روش وقت زیادی را جهت جستجو در بازار باید اختصاص دهید. همچنین هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل و غیره را در نظر بگیرید.

روش بعدی جهت تهیه این محصول، خرید اینترنتی چسب ممبران است. امروزه بسیاری از افراد فعال در صنف چوب و کابینت سازی از این روش اقدام به تهیه چسب ممبران می کنند. خرید اینترنتی چسب ممبران از مزایایی برای شما برخوردار است.

از جمله مزایای این روش به امکان مقایسه تمامی اجناس اشاره می شود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید چسب ممبران فعالیت می کنند. به همین دلیل پیش از خرید با برند های معروف در عرصه تولید این چسب آشنایی نسبی داشته باشید. یکی از سایت های فعال در زمینه مشاوره و فروش این محصول سایت خوگر پلاس است. با خرید اینترنتی چسب ممبران امور خود را به سرعت پیش خواهید برد.

از دیگر روش های تهیه این کالا، خرید اقساطی چسب ممبران است. با خرید اقساطی، توانایی تهیه این محصول به صورت عمده را نیز خواهد داشت. بنابراین اگر پرداخت هزینه چسب ممبران برای شما مقدور نیست از روش خرید اقساطی چسب ممبران وارد کار شوید.

هدف ما در این مقاله معرفی کاربرد چسب ممبران و ویژگی های آن به شما بود. همچنین ارائه فاکتور هایی هنگام خرید چسب ممبران شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد. امیدواریم اطلاعات این مقاله درباره شرایط خرید چسب ممبران مورد توجه شما واقع شده باشد.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

آشنایی با خرید اقساطی چسب ممبران


آشنایی با خرید اقساطی چسب ممبران امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه خرید برخی از کالاها با دشواری هایی همراه است. قیمت های سرسام آور، بسیاری از فروشندگان را به ارائه خدماتی نظیر خرید اقساطی وادار کرده است. یکی از محصولات مورد نیاز در صنایع چوبی چسب ممبران نامیده می شود.

آشنایی با خرید اقساطی چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب در انواع مختلفی به بازار عرضه گردیده است. از طرف دیگر خرید این محصول برای بسیاری از افراد مقدور نیست. به همین دلیل فروشندگان با ارائه این کالا به صورت قسطی امکان خرید آن برای همه اقشار را فراهم کرده اند. در این مقاله قصد راهنمایی شما برای خرید این چسب را داریم.


انواع چسب ممبران

پیش از خرید این چسب ابتدا انواع آن را شناسایی کنید. انواع مختلفی از چسب ممبران امروزه به بازار عرضه شده است. چسب های ممبران وکیوم، پلی اورتان و اکریلیک از جمله چسب های معروف ممبران هستند.

هر کدام از این چسب ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال چسب های مورد استفاده در صنایع چوبی، چسب ممبران وکیوم است. این چسب برای روکش سطوح ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هنگام خرید اقساطی چسب به نیاز و نوع فعالیت مورد نظر خود توجه داشته باشید.

مزایای خرید اقساطی چسب ممبران

در صورتیکه به خرید این چسب نیاز داشته ولی بودجه آن را ندارید، از روش اقساطی اقدام کنید. در این روش نیازی به نگرانی درباره پرداخت کل وجه این محصول نخواهید داشت. به علاوه پس اندازهای طولانی مدت در این روش امکان پذیر است.

پس از پرداخت مبلغ مشخصی از چسب ممبران، شما به پرداخت باقی مبلغ متعهد خواهید شد. همچنین پس از آن، این محصول بدون فوت وقت به شما تحویل داده می شود. در طرف دیگر بسیاری از فروشندگان این چسب هیچ مبلغ اولیه ای از شما دریافت نمی کنند. در این صورت کالای مورد نظر به صورت تمام قسط در اختیار شما قرار می گیرد.

عمده مشتریان این محصول کارگاه های بزرگ نجاری هستند. به همین دلیل این کارگاه ها باید به فکر پس انداز باشند؛ زیرا امکان ضرر و زیان در کار آن ها وجود دارد. همچنین خرید اقساطی این محصول انگیزه برای کار کردن را افزایش داده و سرمایه بیشتری جذب می شود.

خرید این چسب به صورت عمده، فشار مالی را کم خواهد کرد. به علاوه برای هزینه های خود برنامه ریزی کرده و شرایط خاصی برای آن در نظر می گیرید. اما خرید اقساطی چسب ممبران شرایطی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

شرایط خرید اقساطی چسب ممبران

هر خرید از شرایطی برخوردار بوده که چسب ممبران از آن ها مستثنی نیست. جهت خرید قسطی این محصول، قسمتی از بهای چسب ممبران پرداخته می شود. سپس روند پرداخت اقساط طبق شرایط تعیین شده صورت می گیرد.

عده ای از فروشندگان به جهت اطمینان از پرداخت اقساط، از خریدار چک یا سفته دریافت می کنند. چک و سفته ضمانتی بر پرداخت کل هزینه این محصول است. با در نظر داشتن این شرایط و آشنایی با این روش اقدام به خرید اقساطی آن کنید.

مزایای خرید اقساطی چسب ممبران برای فروشندگان

علاوه بر مزایای این روش برای خریداران، فروشندگان نیز از این روش بهره می برند. فروشندگان با ارائه این کالا به صورت اقساطی، شرایط تبلیغ این چسب را به وجود می آورند. هیچ فردی از خرید اقساطی و بهره مندی از مزایای آن بدش نمی آید.

همچنین بسیاری از نجاران این کالا را به صورت عمده خریداری می کنند. به همین دلیل فروشندگان این کالا را هم به صورت عمده و هم به صورت اقساطی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. بنابراین مشتریان آن ها افزایش یافته و خرید اقساطی برای آن ها از فوایدی برخوردار خواهد بود.

نکات مهم خرید اقساطی چسب ممبران

هنگام خرید اقساطی این کالا، نکاتی را مدنظر داشته باشید. نخستین نکته در خرید این محصول توجه به مقاومت چسب است. چسب ممبران باید از مقاومت بالایی در شرایط مختلف بهره مند باشد. استحکام بالا چسب در برابر حرارت و رطوبت بیانگر کیفیت بالای آن است.

در خرید این چسب شرایط متفاوتی مانند زمان مورد نیاز جهت اسبمل و کلامپینگ باید در نظر گرفته شود. این زمان به درجه حرارتی که باید به چسب وارد شودُ بستگی دارد. همچنین توجه داشته باشید با افزایش درجه حرارت زمان کمتری جهت انجام عملیات نیاز است.

در خرید اقساطی چسب ممبران، به رنگ آن نیز توجه داشته باشید. رنگ این محصول نباید با رنگ روکش در تضاد باشد. چسب هایی که رنگ طبیعی دارند جهت روکش سطوح مناسب تر هستند. بنابراین هنگام خرید قسطی به موارد گفته شده توجه کنید.

هنگام استفاده از این چسب توجه داشته باشید که عملیات بیش از سه هزار ثانیه طول نکشد. اگر عملیات اسپری و پرس روکش بیش از این زمان به طول بیانجامد، با مشکل مواجه خواهد شد. زیرا چسب کارکرد خود را از دست داده و هیچ گونه قدرت جذبی ندارد.

خرید قسطی این محصول از طریق اینترنت

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی نیز این محصول را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می دهند. خرید اینترنتی چسب ممبران از مزایای بسیاری برای خریداران برخوردار است. در این روش نیازی به ارائه چک و پیش پرداخت نخواهید داشت.

همچنین بدون حضور فیزیکی و صرف وقت این چسب را سفارش می دهید. سپس محصول خریداری شده درب کارگاه به شما تحویل داده خواهد شد. در این روش به صورت شبانه روزی و بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی چسب ممبران را سفارش می دهید.

یکی از سایت های فعال در این زمینه خوگر پلاس است. این فروشگاه اینترنتی تمامی مشخصات چسب ممبران را به شما شرح می دهد. همچنین انواع چسب ممبران در این سایت قابل مشاهده و سفارش است. با خرید اقساطی این چسب از فروشگاه های اینترنتی، نیازی به صرف وقت و جستجو در بازار نخواهید داشت.

در نتیجه خرید چسب ممبران به صورت قسطی مزایایی را به دنبال خواهد داشت. این مزایا شامل حال فروشندگان نیز خواهد شد. همچنین خرید این کالا از طریق اینترنت و به صورت اقساطی امکان پذیر است. بنابراین اگر قصد خرید چسب ممبران را دارید، در صورت کمبود بودجه از این روش اقدام کنید. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، اطلاعاتی درباره کاربرد چسب ممبران و شرایط خرید اقساطی این محصول کسب کرده باشید.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

کاربرد چسب وکیوم


کاربرد چسب وکیوم نوعی ماده پلیمری که برای روکش سطوح ام دی اف استفاده می شود، چسب ممبران است. پایه این چسب آب بوده و تحت عنوان چسب وکیوم نیز شناخته می شود. این محصول حاصل فرمول پیچیده و نتیجه تلاش افراد متخصص در زمینه تولید چسب تلقی می شود.

کاربرد چسب وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. خصوصیات این چسب موجب تمایز آن نسبت به رقبای خود و برتری آن شده است. هدف ما در این مقاله معرفی کاربرد چسب وکیوم و ویژگی های آن جهت آشنایی شما است.


انواع چسب وکیوم

این چسب مانند تمامی محصولات به انواع مختلف تقسیم می شود. چسب های وکیوم به دو نوع تک جزئی و دو جزئی تقسیم می شوند. نمونه تک جزئی نیازی به ترکیب شدن با مواد دیگر نداشته و به تنهایی کارایی خود را نشان می دهد.

در سوی دیگر چسب های دو جزئی با ماده ای به نام ایزو سیانول ترکیب می شوند. این ماده موجب افزایش مقاومت چسب در حرارت های مختلف می شود. چسب های تک جزئی در برابر دو جزئی مشتریان بیشتری داشته و نیازی به افزودن مواد اضافی ندارند.

کاربرد چسب وکیوم

تمامی روکش های پی وی سی یا هایگلاس توسط این چسب به سطوح مورد نظر چسبانده می شوند. به طور کلی این محصول مناسب هر دربی است که نیاز به روکش داشته باشند. بنابراین کاربرد چسب وکیوم در صنایع چوبی بسیار ضروری است.

از دیگر کاربرد های این محصول به شباهت آن با محصولات چوب طبیعی اشاره می شود. با استفاده از چسب وکیوم، کابینت یا قطعات مورد نظر به شکل چوب طبیعی در می آیند. توصیه می شود هنگام خرید به رنگ روکش توجه داشته باشید.

نحوه عملکرد چسب وکیوم

پس از آشنایی با چسب وکیوم، با نحوه کارکرد آن باید آشنایی داشته باشید. به منظور چسباندن روکش های متفاوت، ابتدا چسب به سطوح مورد نظر اسپری می شود. با اسپری چسب، لایه درخشانی روی سطوح به وجود می آید.

برای اینکه نتیجه بهتری از کار بگیرید؛ این کار را دوبار انجام دهید؛ زیرا عملیات روکش زنی به خوبی انجام خواهد شد. سپس اجازه دهید تا چسب به صورت کامل خشک شود. پس از خشک شدن، سطوح چسب کاری را با لامپ UVبررسی کنید.

پس از بررسی قطعات را جدا از یکدیگر قرار داده تا خشک شوند. برای زیبایی و ظرافت بیشتر، قطعات اضافی را از سطح و لبه ها جدا کنید. همچنین جهت تمیزی چسب های اضافی از یک دستمال نمدار کمک بگیرید.

خرید چسب وکیوم

جهت خرید این چسب کاربردی، از روش های متفاوتی اقدام می شود. خرید حضوری و خرید اینترنتی چسب وکیوم از جمله روش های موجود جهت خرید این محصول است. بسیاری از افراد روش حضوری را به دلیل بازدید محصول از نزدیک ترجیح می دهند.

اما عده ای دیگر خرید اینترنتی چسب وکیوم را می پسندند. اغلب کارگاه های بزرگ نجاری از این روش جهت خرید چسب وکیوم اقدام می کنند. به دلیل سهولت آسان در خرید و تحویل در محل موردنظر ترجیح بسیاری از افراد سفارش اینترنتی این محصول است.

همچنین سایت های زیادی در این زمینه راه اندازی شده اند. یکی از آن ها سایت خوگر پلاس است. با مراجعه به این سایت و آشنایی با مشخصات چسب وکیوم این محصول را سفارش خواهید داد. همچنین امکان مقایسه قیمت و برند های مختلف در این روش وجود دارد.

پرداخت هزینه چسب وکیوم نیز از دو روش نقدی و اقساطی انجام می شود. خرید اقساطی چسب وکیوم به افرادی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، توصیه می گردد. زیرا در این روش برای هزینه های خود برنامه ریزی کرده و مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

نکات مهم هنگام خرید این محصول

اگر می خواهید از کاربرد چسب وکیوم بهره مند شوید، هنگام خرید آن به نکاتی توجه داشته باشید. به دلیل تنوع گسترده در روکش های این محصول، چسب هماهنگ با رنگ آن را خریداری کنید. در این مواقع چسب ها با رنگ طبیعی ظاهر بهتری خواهند داشت.

سنجش مقاومت چسب، از دیگر فاکتورهای مهم در خرید آن است. چسبی که مد نظر دارید باید توانایی مقاومت در برابر رطوبت و حرارت را داشته باشد. سطوحی که در ساخت آن ها از این چسب استفاده نشده هیچ گونه مقاومتی در برابر عوامل بیرونی ندارند.

به کاتالوگ چسب های وکیوم دقت داشته باشید. میزان حرارت و زمان مورد نیاز جهت چسبیدن روکش در آن ها نوشته شده است. همچنین توجه داشته باشید با افزایش درجه حرارت، زمان مورد نیاز جهت انجام عملیات اسمبل و کلایمینگ کاهش می یابد.

چسب های وکیوم با کمترین فشار به سطوح مورد نظر چسبانده می شوند. این امر در کارایی دستگاه شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. هرچقدر فشار کمتری به دستگاه وارد شود، دستگاه عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد.

نکاتی درباره استفاده از چسب وکیوم

برای اینکه با کاربرد چسب وکیوم بیشتر آشنا شوید به نکاتی هنگام استفاده از آن توجه داشته باشید. چسب های ترکیب شده با ایزو سیانول تا ۱۰ ساعت قابلیت استفاده را دارند. پس از گذشت این زمان کارایی خود را از دست داده و عملیات شما را با مشکل مواجه می کند.

هنگام انجام عملیات به مدت زمان گرمادهی توجه داشته باشید. زمان لازم جهت انجام این کار نباید بیش از 3000ثانیه طول بکشد. با گذشت زمان مورد نظر، این چسب هیچ گونه جذبی نداشته و در نتیجه کارایی خود را از دست می دهد.

جهت جلوگیری از تبله شدن سطح، پیش از اسپری چسب را به خوبی تکان دهید. این کار موجب ترکیب کامل و یکنواختی سطح می شود. بنابراین برای این که حاصل کار شما با هیچ مشکلی مواجه نشود، به نکات ذکر شده توجه داشته باشید.

بنابراین بنا به موارد گفته شده درباره کاربرد چسب وکیوم، خرید آن به همه افراد مشغول به کار در صنایع چوبی توصیه می شود. روش های تهیه این محصول از جمله روش اینترنتی و خرید اقساطی چسب وکیوم را در این مقاله برای شما شرح دادیم. آشنایی با نحوه عملکرد این چسب به شما در عملیات روکش کمک بزرگی خواهد کرد. در نتیجه، پس از آشنایی با تمام مشخصات و کاربرد چسب وکیوم اقدام به سفارش کنید. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اگر چسب وکیوم انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

چسب ممبران با کیفیت


روکش صفحات کابینت توسط چسب های مخصوص انجام می شود. با گذشت زمان و استفاده بیشتر از این محصول، تولید چسب های با کیفیت گسترش یافت. یکی از چسب های پر طرفدار در این زمینه چسب ممبران است. انواع مختلفی از این چسب به بازار عرضه گردیده است.

چسب ممبران با کیفیت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین ویژگی های این محصول آن را جز محصولات با کیفیت قرار داده است. امروزه بسیاری از افراد مشغول به کار در صنعت چوب این چسب را خریداری می کنند. در این مقاله قصد معرفی چسب ممبران با کیفیت و ویژگی ها آن را داریم. با ما همراه باشید.

انواع چسب ممبران با کیفیت

تنوع گسترده در تولید این چسب از جمله ویژگی های این محصول است. به علاوه هر کدام از انواع آن در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چسب ممبران وکیوم، پلی اورتان و اکریلیک از جمله انواع چسب ممبران است.

چسب ممبران وکیوم

این چسب اغلب در صنایع مصنوعات چوبی مانند ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر چسب ها به مخلوط کردن نیازی نداشته و بر اساس تکنولوژی تولید شده است. بهترین چسب جهت چسباندن روکش ام دی اف و پی وی سی چسب ممبران وکیوم است.

چسب ممبران پلی اورتان

این چسب به عنوان درز بند با استحکام بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قدرت اتصال بالایی داشته و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود. اتصال محکم این چسب بین روکش و ام دی اف مانع از نفوذ آب به داخل ام دی اف خواهد شد.

همچنین از دیگر ویژگی های این چسب انعطاف پذیری آن در برابر گرما و سرمای شدید است. این ویژگی عملیات سنباده کاری را آسان کرده و مقاومت بالایی در هر دمایی دارد. از دیگر کاربرد های آن به قابلیت استفاده از چسب ممبران پلی اورتان در صنعت خودرو سازی می توان اشاره کرد. این محصول یک آب بند قوی برای خودرو تلقی می شود.

چسب ممبران اکریلیک

این محصول مانند نمونه پلی اورتان، از چسب های ممبران با کیفیت محسوب می شود. همچنین کاربرد آن مانند نمونه قبلی درزگیری پنجره و اتصالات است. همچنین پر کردن اتصالات از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. خشک شدن سریع، چسبندگی سریع، قیمت به صرفه و غیره از خصوصیات این چسب ممبران است.

چسب ممبران ساده

چسب های ممبران ساده در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار پیدا می شود. چسب های دو جزئی از چسب های تک جزئی پیچیده تر هستند. همچنین جهت بالا بردن مقاومت حرارتی این محصول، آن را با ماده ای با نام ایزو سیانول ترکیب می کنند.

تفاوت کیفیت در انواع چسب ممبران

در این قسمت به بررسی کیفیت انواع چسب های ممبران می پردازیم. چسب های وکیوم ممبران بهترین گزینه جهت چسباندن روکش بر روی سطوح ام دی اف و صفحات فشرده هستند. اگر به دنبال چسبی مطمئن برای صفحات هستید، این گزینه را انتخاب کنید.

چسب پلی اورتان نیز علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، بوی آزار دهنده و نامطبوعی ندارد. این چسب کیفیت لازم در مواردی که در بالا ذکر شد را دارد.

چسب های ممبران اکریلیک در موارد تخصصی استفاده می شوند. این چسب از نظر کیفی ثابت شده و از جمله چسب های ممبران با کیفیت تلقی می شود. جوشکاری در باندینگ پنل و ساخت قایق های پلاستیکی از جمله کاربردهای این چسب است. بسیاری از صنایع جهت ساخت وسایل متنوع و تخصصی از این چسب استفاده می کنند.

مقاومت حرارتی چسب ممبران با کیفیت

با ذکر انواع این چسب و بررسی کیفیت هر یک از آن ها، نوبت به میزان مقاومت حرارتی آن ها می رسد. مهم ترین نکته در بررسی چسب های با کیفیت، مقاومت آن ها در برابر حرارت است. این چسب ها در شرایط خاصی استفاده شده و به تناسب مقاومت بالایی خواهند داشت.

اگر این چسب ها از مقاومت پایینی برخوردار باشند، توانایی تحمل حرارت را نداشته و کیفیت پایینی خواهند داشت. مقاومت این محصول باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل حرارت مستقیم و غیر مستقیم را داشته باشد. بنابراین توجه به مقاومت این چسب ها از جمله ویژگی های مهم چسب ممبران به شمار می رود.

مشخصات چسب ممبران با کیفیت

این محصول مانند سایر محصولات نیازمند رعایت دستورالعمل هایی است. توجه کنید ضخامت لایه چسب از 0.01 و 0.02 تجاوز نکند. اگر ضخامت چسب بیش از موارد گفته شده باشد، چسب از استانداردهای لازم برخوردار نخواهد بود.

فشار بادی که برای پاشش این چسب وجود دارد، بین 4 تا 5 بار است. در غیر این صورت استاندارد نخواهد بود.

حجم مصرفی و در نظر گرفته شده برای چسب ممبران باید بر اساس مقدار تعیین شده باشد. اگر حجم مصرفی پایین تر از عدد مصرفی باشد، استاندارد نخواهد بود. در نتیجه، عملکرد شما با مشکل مواجه خواهد شد.

چسبی که برای کار خود انتخاب کردید، باید توانایی اسپری کردن از فاصله های 1.7 تا 2 میلی متر را داشته باشد.

شرایط خرید چسب ممبران با کیفیت

امروزه شرایط متفاوتی برای خرید این چسب در اختیار عموم قرار گرفته است. روش حضوری و روش خرید اینترنتی از جمله راه های تهیه این محصول محسوب می شوند. در خرید حضوری شرایط مختلفی مانند صرف وقت و هزینه های اضافی را باید در نظر داشته باشید.

اما خرید اینترنتی مزایای بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. از جمله خصوصیات خرید اینترنتی چسب ممبران، امکان دسترسی شبانه روزی به سایت های مختلف است. همچنین امروزه سایت های بسیاری در زمینه فروش اینترنتی این محصول راه اندازی شده اند.

یکی از سایت های مشغول به کار در این زمینه سایت خوگر پلاس است. این فروشگاه اینترنتی با معرفی چسب ممبران شما را در این زمینه راهنمایی می کند. پرداخت هزینه این محصول نیز به صورت اقساطی امکان پذیر است.

خرید اقساطی چسب ممبران به شما در خرید عمده چسب کمک خواهد کرد. همچنین پرداخت هزینه محصول خریداری شده توسط فروشندگان در مدت زمان تعیین شده انجام می شود.

هدف ما در این مقاله بررسی چسب ممبران با کیفیت و معرفی انواع آن به شما بود. همچنین با بررسی شرایط گفته شده مانند خرید اقساطی چسب ممبران از شرایط خرید این محصل مطلع شدید. امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

چسب ممبران ارزان


چسب ممبران ارزان یکی از محصولات مورد استفاده در صنعت کابینت سازی و چوب، چسب ممبران است. این چسب جهت روکش صفحات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در قالب چسب وکیوم نیز در بازار شناخته می شود. ترکیبات استفاده شده در این چسب موجب بهبود عملکرد آن شده است.

چسب ممبران ارزان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از طرف دیگر، کاربرد ها و ویژگی های آن بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند. در صورت استفاده از این محصول به مزایای آن پی خواهید برد. یکی از مهم ترین ویژگی های این کالا قیمت پایین آن است. هدف ما در این مقاله معرفی ویژگی ها و کاربرد های چسب ممبران ارزان است.


انواع کاربردهای چسب ممبران

یکی از مهم ترین کاربردهای چسب ممبران، تولید صفحات ضد آب است. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت از جمله کاربردهای چسب ممبران محسوب می شود. روکش هر وسیله ای توسط چسب ممبران امکان پذیر بوده و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد.

همچنین برای کابینت هایی که در معرض حرارت قرار می گیرند، این چسب مناسب ترین گزینه به شمار می رود. با کاربرد این محصول در کابینت های مستعد حرارت، عمر آن ها را افزایش خواهید داد. بنابراین با خرید چسب های ممبران ارزان از این ویژگی ها بهره مند خواهید شد.

انواع چسب ممبران ارزان

این چسب مانند سایر محصولات به انواع مختلفی تقسیم می شود. در خرید چسب ممبران توجه داشته باشید که این محصول به دو نوع ساده و پلی اورتان تقسیم می گردد. چسب های ممبران ساده با ترکیب پایه ای از آب تشکیل می شوند. این چسب ها در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار موجود است.

چسب های ممبران دو جزئی با ماده ای مخصوص به نام ایزو سیانول ترکیب می شوند. همین ماده مقاومت حرارتی چسب در برابر ذوب شدن را بالا می برد.

دستورالعمل های استفاده از چسب ممبران ارزان

این محصول یک چسب پاششی بوده و در دستگاه مخصوص قرار می گیرد. جنس تفنگ پاشش چسب نیز از پلاستیک یا استیل ضد زنگ است. قطر سوراخ نازل مخصوص پاشش چسب نیز باید 0.1 تا 5.1 باشد. فاصله مورد نیاز برای پاشش چسب به سطح 25 سانتی متر باید باشد.

سطوح و لبه های ابزار خورده محصولات چوبی باید دو بار اسپری شوند. در مرحله دوم پس از خشک شدن، چسب دوباره به محل مورد نظر اسپری می شود. تا نمایان شدن لایه ای سفید رنگ بر روی سطوح این کار ادامه پیدا می کند.

پس از تشکیل لایه ای شفاف و بی رنگ، عملیات پرس انجام می شود. سطوح مورد نظر را در سینی دستگاه قرار داده و عملیات چسباندن روکش بر روی آن ها انجام می شود. اما خرید این محصول نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

فاکتورهای مهم خرید چسب ممبران ارزان

هنگام خرید چسب ممبران توجه داشته باشید که چسب از لحاظ رنگ با روکش مورد نظر همخوانی داشته باشد. در این زمینه، رنگ های طبیعی عملکرد بهتری خواهند داشت. زیرا استفاده از رنگ های دیگر جالب به نظر نمی رسد.

از دیگر فاکتور های مورد نظر در خرید این محصول، توجه به زمان مفید عملکرد آن است. تولید و استفاده از این چسب در دماهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال مدت زمان گیرایی چسب در دمای 50 درجه تا حدود زیادی به مواد استفاده شده در آن بستگی دارد.

چسب های ممبران تک جزئی بوده و نیازی به مخلوط شدن با مواد دیگر ندارند. در صورت نیاز نیز در مقدار کمی مخلوط شده و این کار در مخزن مخصوص انجام می شود. همچنین این چسب ها باید مقاومت بالایی در برابر آب از خود نشان دهند.

چسب ممبران با کمترین فشار سطوح مورد نظر را به خود آغشته می کند. این ویژگی کاربرد دستگاه پرس را در طولانی مدت بهبود می بخشد. بنابراین هنگام خرید این محصول حتما به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

شرایط نگهداری محصول پس از استفاده از چسب ممبران ارزان

پس از روکش صفحات مورد نظر توسط چسب ممبران، آن ها را جدا از یکدیگر قرار دهید. این روکش ها در محل خنک و خشک باید نگهداری شوند؛ ممکن است با کوچکترین ضربه تغییر شکل داده و زحمات شما هدر رود.

هنگام روکش به اضافات سطح توجه داشته باشید. امکان وجود قطعات اضافی در کنار این تخته ها وجود داشته و چهره آن را تغییر می دهد. بنابراین جهت نگهداری این محصولات در شرایط خاص به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

نحوه خرید این محصول

برای خرید این محصول شرایط متفاوتی برای شما وجود دارد. شرایطی مانند خرید حضوری، اینترنتی و خرید اقساطی چسب ممبران از جمله روش های تهیه این محصول است. عده ای از افراد روش حضوری را برای جستجو و خرید این محصول ترجیح می دهند.

اما امروزه خرید اینترنتی چسب ممبران رونق فراوانی یافته است. در شیوه سفارش آنلاین بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی این محصول را تهیه خواهید کرد. همچنین امکان مقایسه محصولات از برندهای متفاوت در این روش امکان پذیر است.

یکی از سایت های فعال در زمینه معرفی چسب ممبران، سایت خوگر پلاس است. پس از مراجعه به این سایت و جستجوی محصول مورد نظر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. همچنین ارائه راهنمایی درباره خرید آن از ویژگی های خرید اینترنتی چسب ممبران تلقی می شود.

اما خرید اقساطی چسب ممبران برای افرادی که توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند، فراهم گردیده است. در خرید اقساطی توانایی خرید چسب ممبران در حجم زیاد را خواهید داشت. همچنین هزینه آن را در شرایطی که از سمت فروشندگان تعیین می شود، پرداخت می کنید.

بنابراین خرید چسب های ممبران ارزان از شرایطی برخوردار بوده که توجه به آن ها الزامی است. ویژگی های این محصول بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. همچنین شرایط خرید این محصول را برای شما ذکر کردیم. خرید اینترنتی و اقساطی در شرایط مختلف بهترین روش خرید چسب ممبران های ارزان است.

مراجعه به سایت خوگر پلاس نیز اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد. امیدواریم با مطالعه مطالب ذکر شده کمکی در زمینه شناخت بهتر این محصول به شما کرده باشیم.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.